cillisen02

Direktlänk till inlägg 10 december 2013

tjena

Av cecilia - 10 december 2013 18:56

Tjena.Tänkte bäratta mitt schema lite under den här veckan:

Måndag:Igår var jag ute i snön o så gjorde jag läxorna o var i skolan såklart.

Tisdag:Idag har jag varit i skolan. I skolan hade jag o mina kompisar snöbollskrig(roligt);)

Onsdag:Va i skolan.Imorgon då har jag gitarr och så ska vi fira en i min släkt!

Torsdag:i över morgon ska jag vara med en kompis;) Vara i skolan;)

Fredag:Slappa. Va med min granne tror jag. Vara i skolan!

Lördag:uppvisning med gitarren

Söndag:Slappa:)



Lite av mitt schema;)

På fredag har vi Lucia i våran skola. Det ska bli grymt.

Man är ju alltid lite nervös.

















!*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cecilia - 14 december 2013 18:15

lite bilder från innan lucia och en underbar himmel,när vi skulle handla och snön.PS snön kom tillbaka nu!         Helgen! Idag lördag så har jag haft cafespelning med gitarren det gick ju bra. Det var också roligt såklart;) Vi har också handla...

Av cecilia - 10 december 2013 19:24


Mycke jobb i skolan så här nära jullovet! Man ska tycka att skolan är rolig! Det tycker jag ;) För att då vill man jobba och kämpa till sin utbildning! Det är bara bra;) Det måste vara lite tråkigt att ha alla läxor ibland men ett råd. Bara kämpa!!! ...

Av cecilia - 7 december 2013 14:06

Det har kommit snö hos oss det var snöstorm igår också jag har byggt två kojor med min bror o en kompis Ella. Den ena rasade det var en iglo den andra var en borg. Men den klarade sig bara att snöplogen ploga ner lite snö i den. Hehe.... Jag ...

Av cecilia - 7 december 2013 14:02

Idag har jag varit i stan bara. Igår var ddet fredag! Vi hade mys i skolan sista lektionen vi tittade på julkalendern och sune och lite annat mysigt... Jag längtar till på måndag till skolan våran klass har blivit mer o mer konstig. Jag älskar den;) ...

Av cecilia - 30 november 2013 10:42

I dag ska jag klippa mig och äta julbord. Det blir jätte kuligt. jag ska också öva till ett prov. Medelitiden prov. Gitarr ska jag öva på och kör sångerna. Nu pratar jag med en kompis. Det är bara 25 dagar kvar julafton. ...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards